دانشسرا

دانشسراهای تربیت معلم

دانشسرا

دانشسراهای تربیت معلم

نظرهای قبلی

www.daneshsara.org


www.medum.ir


www.irmedu.ir





نظرات 148 + ارسال نظر
شبکه مجازی فرهنگیان - دانشسرا دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 17:36 http://daneshsara.org

با سلام
دوباره به دامنه ی irmedu.ir متصل شدیم . در حال تغییرات هستیم . اگر زنده بودیم یه سری نرم افزار و بازی آموزشی هم تدوین میکنیم و برای رده های سنی مختلف ارایه میکنیم .
انتقادات مهمه . یادتون نره
امیر جامعی

saeed یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 10:54

salam

امیر جامعی جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 03:52 http://Daneshsara.org

سلام رضا امامی جان ,عزیزم انگار نمیخونی چی می نویسیم , اینجا رو بلوک کردیم , اینج برای آرشیو خاطرات هست , برای نظر دادن لطف کن از آدرس www.daneshsara.org وارد سایت بشو و نظرت رو همونجا توی صفحه ی اصلی بنویس ممنون میشم مخلصیم جامپی کوچولو

رضا امامی جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 02:28

سلام بچه ها ماکان گودرزی همون سالها رفت انگلیس و اونجا وضعش خیلی خوبیه یک بار چند ماه پیش اومد ایران و خیلی تغییر کرده بود . من هم عامل ذیحساب اروندکنار هستم و دوست دارم ببینمتون اگر شرایط فراهم شد حتما میان برای دیدنتون ممنون

امیر جامعی پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 20:58 http://www.daneshsara.org

سلام امیرجان
امروزبرا اولین بارسری به سایت دانشسرازدم کلی حال کردم ازکارهات.امین مشخصات نظردهنده
امین
پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391
ساعت 20:26
------------
سلاااااااااااااااااااام به به
آقا ایشون مدیر مجتمع با حال ما هستند . ما مخلصیم امین جان .
آدرس وبسایتمون که رفتی همونجا صفحه ژیام ها هستند اگر خواستی نظر بدی ما مخلصیم آقا
www.daneshsara.org

سلاااااااااااااااااااام به به
آقا ایشون مدیر مجتمع با حال ما هستند . ما مخلصیم امین جان .
آدرس وبسایتمون که رفتی همونجا صفحه ژیام ها هستند اگر خواستی نظر بدی ما مخلصیم آقا
www.daneshsara.org

امین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 20:26

سلام امیرجان
امروزبرا اولین بارسری به سایت دانشسرازدم کلی حال کردم ازکارهات.امین

امیر جامعی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 13:59 http://Daneshsara.org

سلام داربر جان این قسمتی که پیام گذاشتی رفته بایگانی آرشیو از آدرس www.daneshsara.org به وبسایت وصل شو ممنون میشم عزیزم مخلصیم جامپی کوچولو

داربر چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 07:54

دم همتون گرم

سیا چهل تیکه سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 22:05

مد داربر عزیز سلام . بهونه کاری نیووردم باور کن سرم خیلی خیلی شلوغه . خوبی ؟ چه خبر ؟ دوستان عزیزم الان که این عبارات را می نویسم و لحظاتی قبل که تصاویر سالهای دور را نگاه می کردم چشمان خیس اشک شده اند . شهاب عزیزم ، نیک پی دوست داشتنی ، موحد مهربان ، بامعرفت ( رضا امامی ) ، هادی جانم ، جان کوچولو ( فرشاد ) ، عزیز ( ایمان ) و ... دلم برای همتون تنگ شده . اگه افتخار میدید بام تماس بگیرید خیلی خوشحال میشم . امیدوارم در آینده ای بسیار نزدیک همدیگر رو ببینیم .

دوستدار شما : سیا چل تیکه

امیر جامعی سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 17:21 http://www.daneshsara.org

سلام به همه آقا از این آدرس جدید وارد سایت بشید این قسمت بسته شده
در وبسایت پایینی همونجا صفحه معلومه توش نظر بدید ممنون میشم
جامپی کوچولو
www.daneshsara.org

سیا چهل تیکه سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 17:17

سلام به بر و بچه های دانشسرای امام صادق ( ع ) .
سیا چل تیکه مخلص و کوچک همه ی شماست . خیلی سرم شلوغه به این خاطر خیلی دیر سر به وبلاگ زدم . جامپی کوچولو خیلی خوشحالم کردی . کاری که تو کردی در حد لالیگا
است . دم تو و همه ی بچه های قدیمی گرم .


کوچیک شما : سیا چل تیکه .
راستی . سمت من : مدیر مدرسه راهنمایی دکتر معین .
سرگروه مدیران راهنمایی ناحیه یک ، عضو ستاد کیفیت بخشی ناحیه یک ، عضو کمیته پیشرفت تحصیلی اداره و ...

سلام به همه آقا از این آدرس جدید وارد سایت بشید این قسمت بسته شده
در وبسایت پایینی همونجا صفحه معلومه توش نظر بدید ممنون میشم
جامپی کوچولو
www.daneshsara.org

امیر جامعی سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 16:51 http://Daneshsara.org

سعید جان در کل خیلی i love you

سلام به همه آقا از این آدرس جدید وارد سایت بشید این قسمت بسته شده
در وبسایت پایینی همونجا صفحه معلومه توش نظر بدید ممنون میشم
جامپی کوچولو
www.daneshsara.org

امیر جامعی سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 16:48 http://Daneshsara.org

سیا جان تو در کل حرف نداشتی از اول دمت گرم , خوشحالم بین بچه ها میبینمت ایشالله بازنشست که شدیم همه با هم چت میکنیم مخلصیم جامپی کوچولو راستی شماره بچه ها رو نمیشن اینجا بزارم شاید راضی نباشن ولی هر کی خواست اس ام اس میکنم براش

سلام به همه آقا از این آدرس جدید وارد سایت بشید این قسمت بسته شده
در وبسایت پایینی همونجا صفحه معلومه توش نظر بدید ممنون میشم
جامپی کوچولو
www.daneshsara.org

سیا چهل تیکه سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 15:55

جامپی کوچولو سلام . لطفاً شماره تماس هر کدام از بچه ها رو که داری بزار روی سایت . مر30
راستی پیمان هرمزی نژاد رو تو خیابون دیدم و این شاهکار تو رو بهش گفتم و شماره موبایلتو هم بهش دادم . قرار بهت زنگ بزنه و یه سری هم به سایت بزنه .
هر انسانی دو آموزنده دارد :
یکی روزگار و دیگری آموزگار . اولی به بهای زندگیت و دومی به بهای زندگیش . روزت که روز تمام خوبیهاست مبارک . ( تقدیم به تمام دوستان عزیزم ) باز هم شرمندم که دیر به سایت سر زدم .
مخلص شما : سیا چل تیکه

سعیدموحد سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 15:13

قابل توجه امیر جامپی

سعیدموحد سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 14:16

بسم الله الرحمن الرحیم معلم چراغ فروزنده سرزمین علم و فرهیختگی است و دانستن و شناختن را با گذشت و مهر آفرینی به جان های شیفته آموختن ارزانی میدارد
رنج امروز او ، اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن فرداست و او امروز خود را وقف فردای دیگران می سازدو با این کار ، نام خود را در ردیف نام انبیا برکتیبه تاریخ نقش می کند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به معلمان سختکوش
مخصوصاً تمام بچه های دانشسرا
همه روزتان مبارک

امیر جامعی دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 17:44 http://daneshsara.org

سلام
توجه : مهم

این قسمت به لیست آرشیو گذشته منتقل میشه
لطفا در صفحه اصلی مراجعه و همونجا مثل گذشته نظراتتون رو بنویسید

امیر جامعی دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 14:29 http://Daneshsara.org

سلام , خواستم یه تیکه ای به سعید بندازم یادم افتاد روی اینترنتیم ملت میبینن خوبیت نداره , سعید جان اول اینکه واسه شما هم مبارک باشه , دوم اینکه کم پیدایی این روزا , ایشالله که گرفتاری و از این حرفا نداشته باشی آقایون ما که همه معلمیم مثلا , به هم تبریک بگیم روزش رو , شهاب تو که اداره ای معلم نیستی باید کادو روز معلم بدی , از آقای وزیر محترم هم تقاضا داریم یا تعطیلات رو بیشتر کنه یا حقوقمون رو بیشتر کنه , شهاب اگه وزیر رو دیدی بهش بگو جامپی این رو گفته مخلصیم جامپی کوچولو روزموم هم مبارک بادا

سعیدموحد دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 14:14

هر چیز به معیاری سنجیده شود لیکن / من درد و محبت را معیار نمی بینم / ژرفای محبت را در کار چو طی کردم / بهتر ز تو شاگردم من یار نمی بینم
دوستان عزیزم سلام ، با یک دنیا عشق روز معلم رو به همه ی دوستان و همکاران عزیزم تبریک عرض می کنم.
سپاس و صد سپاس ، نثار شما عزیزان ،

پیشوا دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 12:42

سلام

من هم به نوبه خودم ایام هفته معلم رو به همه دوستان هم دوره ای دانشسرا تبریک عرض می کنم.

این وبسایت یه جورایی طبع شعر عمو ممد و امیر جان رو هم شکوفا کرده.

امیر جامعی دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 12:04 http://Daneshsara.org

سلام , من نیز به نوبه ی خود روز معلم را گرامی داشته و به تمامی معلمین گرامی مخصوصا آموزگاران مقطع ابتدایی به خصوص معلمین مقطع ابتدای روستا مخصوصا معلمین مقطع ابتدایی روستا های ناحیه 4 اهواز علی الخصوص معلمین مقطع ابتدایی روستا های ناحیه 4 اهواز .... خلاصه بگم به خودم تبریک عرض می نمایم . بقیه همکارا هم اگه عشقشون کشید مبارک باشه , اگرم حال نمیکنن تبریک بگم بهشون خب هیچی دیگه بی خیال مخلص همگی جامپی کوچولو

داربر دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 11:14

ای معلم !ای شمع , ای لاله , ای فداکار , ای ازخود گذشته ,ای جان فشان ای پنج شنبه <جمعه تعطیل ای وسط تعطیلی تعطیل 1هفته قبل ازعید ,دوهفته بعدازعید,ای که ماهببینی نبینی 29 رمضان تعطیل,ای هنوزتابستون نشده تعطیل ای 2روزازمهر رفته تعطیل ای باد,برف, بارون,گردوخاک بشه ای بی بهانه بابهانه تعطیل بپاس این چندصباح خدمت صادقانه شروع تعطیلات وروز معلم مبارک

داربر دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 11:09

شهاب خیلی داغونی
تاالان هم برات مهم نبود وگرنه یادت نمی رفت

امیر جامعی دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 10:38 http://Daneshsara.org

ز هشیاران عالم هر که را دیدم غمی داره , بزن بر طبل بیعاری که آن هم عالمی داره

امیر جامعی دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 00:41 http://Daneshsara.org

سلام توی همون که شهاب گفت بنویسید

پیشوا یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 23:28

امیر جان
لطفا از کلمه هایی مانند فایل نوشتاری که با دو سر پیاز هم نمیشه هضمشون کرد استفاده نکن خیلی راحت بگید(بنویسید)

امیر جامعی یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 22:39 http://daneshsara.org

سلام
آقایون خاطراتتون رو توی یک فایل نوشتاری بنویسید و برای من ایمیل کنید ممنون میشم
توی این فکر هستم یه جا درست کنم که مستقیم از توی سایت خودتون بنویسید
شما هم ایده بدید نظرتون رو بگید تا بدونم بچه ها دنبال چه چیزایی توی اینترنت هستند
مخلصیم
جامپی کوچولو

پیشوا یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 20:42

سلام

متاسفانه ساندویچی یادم نمی یاد ولی حقوق دفترچه ای و لباس خریدن رو یادمه و اون عندک رو هیچوقت فراموش نمی کنم.

دوستان دیگه یا دارند کم لطفی می کنن و به سایت سر نمی زنند یا برا ما کلاس می زارن و چیزی نمی نویسند. خواهش می کنم همه بیان وسط.

لطف کنید و کلاس رو تعطیل کنید و خاطرات رو بنویسید.

امیر جامعی یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 18:46 http://Daneshsara.org

آره ساندویچی دیگه پاتوق بود ولی یه جا دیگه یادم میاد که خاطره داریم , موقعی که میرفتیم بانک حقوق بگیریم دفترچه ها رو توی نوبت میگذاشتیم همون بانک که دایره شکل بود سر تقاطع که سال آخر یه دونه ایرکاندشن گذاشته بودن , وای سه هزار و سیصد تومن میگرفتیم و میرفتیم باهاش لباس میخریدیم چه حالی میداد

داربر یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 16:23

جون شهاب دستشویی عمومی ماهشهر باعندک سه نفره یادته یا نه
...

ساندویچی حمید چقدرباکلاس وتمیز بود رفته بودم ماهشهر رفتم سمتش همونطوری بود

امیر جامعی یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 14:26 http://Daneshsara.org

آخه این چیییییک از ته دل بود

پیشوا یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 14:17

امیر جان این چیییییییییییییییییییییییییک که نوشتی منو کشته

امیر جامعی یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 14:03 http://Daneshsara.org

چییییییییییییک

امیر جامعی یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 14:02 http://Daneshsara.org

سلام مخلصیم محمد جان مخلصیم شهاب جان , والله خودتون که دیدید اس ام اس واسه همه میفرستم هر شب , بعضی وقتا یه تیکه عبید زاکانی هم اضافه میکنم که لا اقل اس ام اس تکراری نباشه , من به شهاب هم گفتم 90% کارهای اینترنتی رو دارم با موبایلم انجام میدم هم راحته هم همه جا باهام هست هم ارزونتر واسه من تموم میشه همراه اول و ایرانسل هم زیاد فرقی نداره , حالا باید ببینیم که وبسایت رو یه کم متنوع کنیم که لا اقل به خاطر اونا بیان , انگار که ما بوقیم :-D

پیشوا یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 12:33

سلام
پیغام خصوصی برای عمو ممد داربر . لطفا بقیه نخونید.

امروز صبح تو اداره یکی از همکارام یه چیزی گفت که یادت افتادم. گفت اگه یه بار دیگه تو مسافرت دنبال دستشویی بگردی می بریمت مشهد به همون پنجره فولاد قفلت می کنیم تا شفا پیدا کنی.
از اینکه بقیه پیام رو نخوندند ممنونم.

پیشوا یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 12:28

سلام.
عمو ممد این چیزهایی که تعریف می کنی داری نا امیدم می کنی بابا یا من خیلی پیر شدم یا شما خیلی جوون موندین . حالا که گفتی یه کم یادم اومد . کلا دچار افسردگی شدم . چون خودتو و امیر یه چیزهایی نوشتید یا حتی رضا یه چیزهایی رو نوشته که من الان به زور به یاد می آرم.

داربر یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 12:12

تاحالا هندونه رو دیدی از نیسان بیفته ؟
همونجوری داغونتم

داربر یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 12:07

آقا انگار فقط ما علافها میایم پیغام میدیم بقیه رفتن امیر برو دنبالشون
شهاب یادت هست یه روز قاسمی گفت باید یک مربع وسط ازحیاط دانشسرا روجارو کنید تاچهارشنبه بزارم بریت خونه فقط من وتو وعلی جارو نزدیم وموندیم ماهشهر بعد برنج پاک کردن رو بگو چه حالی می داد باکاسه می ریختیم تو گونی

امیر جامعی یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 12:01 http://Daneshsara.org

سلام , نمیدونم چرا دوستان با هم سرد برخورد میکنن , انتظار داشتم بعد از 17 سال دوری از هم لا اقل یه کم تحرک و شور بیشتری داشته باشن , خب الان میدونم حتما گرفتاری و مشکلات از یک طرف و از طرف دیگه رسیدگی به امور خانواده وقتی براتون نمیزاره که بتونید آنلاین باشید . بعضی دیگه از دوستان هم از وبسایت دیدن میکنن و به قول معروف چراغ خاموش میان و چراغ خاموش میرن . خب به هر حال من یکی از روز اول دلخوشیم این بوده که از یک سال پیش این چند تا وبسایت رو راه انداختم تا دلم به یاد اون موقع باشه و بنویسم . اگر بچه ها بیان قدم سر چشم گذاشتن و اگر هم نیان دعای خیر ما پشت و پناهشون باشه . انشالله که هر کجا هستند موفق و پیروز باشن مخلصیم جامپی کوچولو

امیر جامعی یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 07:22 http://Daneshsara.org

یاد اون موقع به خیر که هر چند ماه یه سهمیه قند میدادند - یادی هم داشته باشیم از بچه های دانشسراهای مسجد سلیمان و امیدیه و آبادان دوستانی که بد و خوبشون در ذهن ما ماندگار شد مثل ایمان زرده غلام مهدی پور سلیمان سینایی غلامرضا طاهری و سید جعفر مرتضوی و اعتماد و ......

امیر جامعی شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 19:29 http://Daneshsara.org

سلام بچه ها در مورد بازدید بچه ها از سایت و چیزهایی که فکر میکنن برای استفاده از اینترنت نیاز دارند چه برنامه ی به خصوصی باشه و چه آموزش کار با نرم افزار خاصی نیاز داشته باشند و یا مطالبی که فکر میکنید جالب هست و یا سرگرم کننده هست اگر دوست دارید در این وبسایت مطرح بشه بفرمایید تا به امید خدا در چند روز آینده که تعطیلات شروع میشه در وبسایت قرار بدیم مخلص همه ی بچه ها جامپی کوچولو

امیر جامعی شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 19:19 http://Daneshsara.org

سلام خب رسیدن به خیر شهاب جان , زیارت قبول باشه , اتفاقا شانست همون موقع که رفتی مشهد تلویزیون اعلام کرد مشهد سیل اومده و هوا خرابه ...... امیدوارم همه ی بچه ها از این دو سه روز تعطیلی استفاده کرده باشند

پیشوا شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 17:55

امیر جان سلام نوشته هات رو خوندم اون چای تو شیشه مربا یاد آوری کردی که فراموش کرده بودم . خیلی حال کردم و البته بقیه مطالب هم خیلی زیبا بود ممنون از یاد آوریتون.

رضا جان سلام. خیلی دوستت دارم و امیدوارم هر چه زودتر ببینمت از لطفت ممنون . نمی دونم تهران میای یا نه ولی اگه اومدی ما رو فراموش نکن. کلی باهات خاطره دارم که باید بشینیم و تعریف کنیم.حتما عزیز رو بگو بیاد سایت رو ببینه . هر شبی خواستید چت کنید من هم پایه هستم

پیشوا شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 17:44

سلام. دوستان عزیز
جای همه شما مشهد خالی بود. البته من هفت سال بود که دیگه سوار قطار نشده بودم و همیشه با ماشین شخصی می رفتم این دفعه فکر کردم این سفر چون با همکارانم در منطقه13 و خانواده هامون برگزار می شه می تونه برای بچه ها خاطره انگیز باشه در نتیجه همه با قطار رفتیم . تازه قطار هم از قطارهای خوب محسوب می شداگه باش سفر کرده باشید(قطار غزال) ولی من خیلی خسته شدم تصمیم گرفتم دیگه فقط با ماشین شخصی سفر کنم.اونجا هم که من فکر می کردم اردیبهشت باید خلوت باشه با توجه به وفات حضرت فاطمه(س) خیلی شلوغ بود. ولی زیارت حسابی چسبید باور کنید همتون رو دعا کردم. انشالله یک سفر همه با هم بریم. یک شب هم شاندیز شیشلیک زدیم که حسابی عالی بود البته سرمای عجیبی داشت یعنی من روزی که از تهران رفتیم دیدم هوا حسابی بهاریه و لباس گرم نبردم اونجا هر روز بارون بود و اون شب شاندیز هوا حدود صفر درجه بود بلاخره دور شومینه نشستیم تا گرم شدیم.

امیر جامعی شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 11:56 http://Daneshsara.org

سلام به بچه های دانشسرا دوستانی که برای دسترسی به اینترنت مشکل دارند میتونن از اینترنت موبایلشون استفاده کنن که هم هزینه کمتر میشه و هم همیشه همراهتون هست دوستانی که برای تنظیمات اینترنت موبایل مشکلی دارند برای همراه اول از وبسایت www.mci.ir در قسمت تنظیمات جی پی آر اس به راحتی قابل نصب هست و دوستانی که ایرانسل دارند هم از وبسایت ایرانسل ویا زدن کد *140*3# استفاده کنند و دوستانی که گوشی چینی دارند یک سری تنظیمات دستی داره که میتونن از وبسایت گوگل سرچ کنند و نصب کنن مخلصیم جامپی کوچولو

امیر جامعی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 00:10

سلام یادتون هست دانشسرا بودیم روز بشیج بود لباس سربازی پوشیدیم بعد رفتیم اون سالن سرپوشیده که نزدیک دانشسرا بود که بعد رفتیم مقر بسیج هر نفر یه کلاشینکف گرفتیم ناهار هم پلو عدس با ماست خوردیم

امیر جامعی چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 13:05

سلام یادتونه ؟ تنها چیز شخصی که داشتیم یک کمد به ابعاد 40 در 20 سانتیمتر به عمق 30 سانتیمتر بدو که چهار سال مجبور بودیم تمام وسایل شخصی رو توی اون کمد قرار بدیم حمام ها عبارت بودند از چند دستشویی که روی اونها یک تکه فلزی گذاشته بودند و یک دوش هم نصب شده بود و با دو آبگرمکن برقی گرم میشدند ولی دانشسرا حیاط خوبی داشت و جای فوتبال بود ولی من با بدمینتون و والیبالش خیلی حال میکردم دانشسرا یک وانت مزدای آبی رنگ هم داشت که معمولا برای خرید استفاده میشد یادش به خیر روزهای چهارشنبه ظهر سر کلاس وقتی استاد میگفت زنگ آخر و تک زنگ میکنم که زود برید خونه چه حالی میداد همه از چهارشنبه صبح ساک ها بسته و آماده ی رفتن بودیم

امیر جامعی چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 12:46

سلام ایام شهادت حضرت فاطمه س را ار طرف بچه های دانشسرا تسلیت عرض میکنیم www.daneshsara.org

امیر جامعی سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 22:21

سلام مخلصیم رضا جان شهاب که توی راهه داره میره مشهد داربر هم احتمالا سرش شلوغه به خاطر تعطیلات ولی من اینجا تا آخرین نفس سنگر را حفظ خواهم کرد . خوشم میاد آخرشی ای ول خیلی دوست دارم یه بار بریم لین یک یه آش بخوریم اوف چه حالی میداد میرفتیم از سرپرست مرخصی میگرفتیم میرفتیم ایسگاه هفت و اینا از ماکان چه خبر ؟ خبری دارید ازش ؟ یه بار با بچه ها باید یه جا میتینگ بزاریم دور هم جمع بشیم یه کم یاد گذشته ها کنیم ولی جون خودم هیچ آشی آش آبادان نمیشه

رضا امامی سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 22:01

سلام بچه ها امیر دمت گرم واقعا خاطرات دانشسرا را برام تازه کردی یادش بخیر با هم نوار رد و بدل میکردیم من بعضی هاش را هنوز دارم . عزیز کاردان هم رفته شاهین شهر و معاون مدرسه است حتما بهش اطلاع میدم .
شهاب جان تو چطوری خیلی وقتها یادت میکنم و یاد شبهای دوشنبه وسط حیاط که پفک میخوردیم میفتم که چقدر راحت و بی خیال بودیم و حال میکردیم . از محمد داربر هم تشکر میکنم که سایت را معرفی کرد . و لطفا اگر عکس از اون دوران دارید بذارید که واقعا جالب بود .
به امید دیدار من هر شب میام شما هم بیاد با هم چت کنیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد